Fabidemmu in Sassaresu - Sassari.tv
23 08 2016 - di Fabritziu Dettori
Jean-Guy Talamoni, presidenti di l’Assembrea di la Còssigga, tz’à fattu un rigaru mannu. L’à fattu a noi di la cabura linghisthigga nosthra (e di Gaddura), fabiddendi in “sassaresu” addanantzi a tuttu lu mondu.
14 LUG 2016 - di Fabritziu Dettori
La lettara K i l’ulthimi tempi è dibintadda tema d’arrasgionu umbè “fugguraddu”, sobraduttu da candu li giobani ani ischumintzaddu a imprialla, umpari a la X , i li media tecnologici.
23 GIU 2016 - di Fabritziu Dettori
In un paggiu di “petzi”, imprentaddi in kistha tisthadda calche kedda adabà, abiami funtumaddu di cumenti l’amministhrazioni di Sassari, di tandu e d’abà, erani gubinendi la toponomasthiga.
10 GIU 2016 - di Mario Marras
Oggi dimmu dui parauri pa’ ammintà althri pueti sassaresi chi hani fattu cosi assai beddi, eddi puru ischribendi puisii di varori e fendisi cunniscì no soru in Sassari.
10 GIU 2016 - di Fabritziu Dettori
Daboi di lu giornari Fabedda! e di li ricunoscimenti auddi, ipeziaimenti di l’ “Assotziu culturari Pronoismentigare”, lu biringuismu vibu e ivvidriu s’è cuncretizendi, appianu appianu, gratzie l’arunni di la IVC di l’ischora primaria di lu II tzirch
18 MAG 2016 - di Fabritziu Dettori
Lu sassaresu è sempri più prisenti a Sassari cu’ lu triatu, cantzoni, ecc. No ridesci parò a turrà a assé linga di comunicazioni cumpridda.
27 APR 2016 - di Fabritziu Dettori
Li sassaresi passani, guasi pascendi i li carreri. Canti volthi so passaddi a Potzu di Rena, canti a Carra Manna, i l’Aiburia, i la La Cona, a la Tziddai, a Portha Noba.
19 APR 2016 - di Mario Marras
Oggi vi vogliu fabiddà di chissi chi si poni ciamà pueti nobi pa’ Sassari.
07 APR 2016 - di Fabritziu Dettori
Prisgioni di Santu Linardhu. Cu' un cannau liaddu a coddu lu boia lu tira i l'Isthrinta di Prisgioni.
04 APR 2016 - di Mario Marras
Puru una ziddai cument’è Sassari, nadda quasi mill’anni fa (ma sabemmu chi in li nosthri cabburi v’isthazìa genti già da un be’ di tempu), ha una so’ linga, chi è dibessa da tutti l’althri chi si fabeddani in Sardhigna.
30 MAR 2016 - di Mario Marras
Caschunu l’ha ciamadda, in itarianu, “saggezza popolare”. Emmu, tuttu lu chi la vidda zi fazi passà, tutti li passoni chi attuppemmu dugna dì, tuttu lu chi vidimmu e femmu e dimmu…tuttu seivi a imparà!
03 DEC 2015 - di Fabritziu Dettori
Fatziri a dì! Li sassaresi debini fà li conti cu’ la marginarizazioni linghisthigga ki i l’anni à purthaddu lu sassaresu a assé cunsidaraddu inferiori a l’itarianu. Una crititziddai cumuni a lu sardhu.
03 DEC 2015 - di Fabritziu Dettori
A Lu "Comando di Polizia Municipale di Sassari"
18 NOV 2015 - di Fabritziu Dettori
Dubimmu assé più orgogliosi di li tradizioni nosthri». Un’arrasgiunadda cu’ Paola Cossu.
05 NOV 2015 - di Fabritziu Dettori
Lingua? Nudda! Dialetto? Nudda! Vernacolo? Nudda! Parlata? Nudda! Idioma? Nudda! Nudda di nudda!

© 2017 www.sassari.tv - Tutti i diritti riservati - Cookies Policy - Credits