Fabidemmu in Sassaresu - Sassari.tv
26 APR 2018 - di Fabritziu Dettori
Cantu n'abarà a rimanì di la linga nosthra i lu tempu a vinì? La ripostha la dazini li pitzinni e li criadduri candu jugghendi tra eddi impreani l'itarianu.
29 MAR 2018 - di Fabritziu Dettori
Calche kedda adabà, in occasioni di li 70 anni di l'isthatutu ipiziari, la Regioni Autonoma di la Sardhigna à ditzisu, cun delibera n. 9/3 di lu 21.02.2018, di dedicà l'aura di la Giunta a Emilio Lussu.
18 GEN 2018 - di Fabritziu Dettori
Tz'à kirivraddu lu cori la nutitzia ki sabaddu, 13 di ginnaggiu, padri Raimondo Turtas tz'à lassaddu pa sempri.
09 GEN 2018 - di Fabritziu Dettori
L'althra dì lu Paba, i lu battisgimu di 34 criadduri i la Cappella Sistina, à dittu ki «Si può trasmettere la fede solo nel dialetto della famiglia»
22 DEC 2017 - di Fabritziu Dettori
Veni guasi la risaredda "sardonica" a vidè cantu è cinigga l'isthoria candu torra ke raiu, puru addaboi di securi, a ca l'à isdhobaddadda.
18 DEC 2017 - di Fabritziu Dettori
Mancumari! Era ora! Vittorio Emanuele III re d'Itaria di la casa riari di Savoia è turraddu i l'Itaria soia da la jesgia di Santa...
23 NOV 2017 - di Fabritziu Dettori
Torres. Mi piazi kistha Torres! Mi piazi akì, si perdhi o vintzi, pruponi di lià sempri appari li sassaresi a Sassari. Una netzessiddai ki la jenti matessi è tzirchendi e cubiendi.  
31 LUG 2017 - di Fabritziu Dettori
La cosa migliori pa difindi e dà varori a una linga ke la nosthra è orghanizassi. A Sassari isisthi, di fattu, un sotziu ki trabaglia da umbè anni i calche 'schora di la tziddai.
18 LUG 2017 - di Fabritziu Dettori
Gesacannu puru abemmu daddu imparu di sassaresu, una linga ki, appianu appianu, s'è noimmarizendi i la sotzieddai nosthra.
10 LUG 2017 - di Fabritziu Dettori
Candu ti mori un amiggu è diffitziri a isthà ratziunari, ipeziaimenti candu kisthu era un patriotu puru. E tandu lu pinniccu è kissu di tzirchà li parauri justhi pa difinillu in tutta la passona soia.
07 LUG 2017 - di Fabritziu Dettori
«Poi sarru l'occi e ancora ti veggu. Tu surridenti e innamuradda, Cu' lu sori i lu cori eu vogliu carori. Abbrazzendiddi forthi ti sentu più mea». Una purradda di la cantzona ki abri l'album Canzoni d'amori.
05 GIU 2017 - di Fabritziu Dettori
Fabedda ! 2 è lu giornari ki li pitzinni di la VC, accannu puru, rigarani a lu sassaresu e a la tziddai.
01 GIU 2017 - di Fabritziu Dettori
No lu soggu si tutta kissa predda l'ani rimunidda. Kissa ki l'à mortha e kissa signadda da lu sangu soiu. La terra l'abarà pigliaddu di siguru kissu sangu ke una mamma ki abbratza pa la primma voltha lu figlioru.
20 MAG 2017 - di Fabritziu Dettori
L'ipirantzia di la libarthai è l'iscidda didattigga ki la crassi VC, di l'ischora primaria di Santu Giuseppi di Sassari, à tentu pa ammintà lu 23 d'abriri 1780, la dì di la riburuzioni a Sassari.
11 MAG 2017 - di Fabritziu Dettori
Eddu Costanzo Pilo. E lu fattu ki è di kistha tziddai lu fazi un "miritanti in ciabi", prupunendi puisii, ritratti, foto e fimmaddi.

© 2017 www.sassari.tv - Tutti i diritti riservati - Cookies Policy - Credits