Fabidemmu in Sassaresu - Sassari.tv
18 LUG 2017 - di Fabritziu Dettori
Gesacannu puru abemmu daddu imparu di sassaresu, una linga ki, appianu appianu, s'è noimmarizendi i la sotzieddai nosthra.
10 LUG 2017 - di Fabritziu Dettori
Candu ti mori un amiggu è diffitziri a isthà ratziunari, ipeziaimenti candu kisthu era un patriotu puru. E tandu lu pinniccu è kissu di tzirchà li parauri justhi pa difinillu in tutta la passona soia.
07 LUG 2017 - di Fabritziu Dettori
«Poi sarru l'occi e ancora ti veggu. Tu surridenti e innamuradda, Cu' lu sori i lu cori eu vogliu carori. Abbrazzendiddi forthi ti sentu più mea». Una purradda di la cantzona ki abri l'album Canzoni d'amori.
05 GIU 2017 - di Fabritziu Dettori
Fabedda ! 2 è lu giornari ki li pitzinni di la VC, accannu puru, rigarani a lu sassaresu e a la tziddai.
01 GIU 2017 - di Fabritziu Dettori
No lu soggu si tutta kissa predda l'ani rimunidda. Kissa ki l'à mortha e kissa signadda da lu sangu soiu. La terra l'abarà pigliaddu di siguru kissu sangu ke una mamma ki abbratza pa la primma voltha lu figlioru.
20 MAG 2017 - di Fabritziu Dettori
L'ipirantzia di la libarthai è l'iscidda didattigga ki la crassi VC, di l'ischora primaria di Santu Giuseppi di Sassari, à tentu pa ammintà lu 23 d'abriri 1780, la dì di la riburuzioni a Sassari.
11 MAG 2017 - di Fabritziu Dettori
Eddu Costanzo Pilo. E lu fattu ki è di kistha tziddai lu fazi un "miritanti in ciabi", prupunendi puisii, ritratti, foto e fimmaddi.
03 MAG 2017 - di Fabritziu Dettori
La bandera di li cuattru mori acciappa l'impreu soiu i l'attributzioni di sardhiddai ki la jenti dazi a tanti eventi: i la puritigga, i lu sport e althru ancora. È una manera di dikiarà: «Eu soggu sardhu!»
12 APR 2017 - di Fabritziu Dettori
L'althra dì era a una raprisintazioni di triatu a Sassari. Era pusaddu a piz’a pari di kisthi giovanotti. A candu un furanu ki era cun eddi s’è posthu a liggì l’immuggiaddittu e, tandu, l’erencu di l’attori. Arribiddu a kisth'innommu ki finia cu’ la "u", abesumeu di calche pianeta luntanu, s’è arriggiddu un’ischuttaredda e n’è isciddu: «Questo l’hanno sbagliato scrivendo!». Mancu l’è juntu a cabbu ki era, o ki pudia ass&eacuta;, un innommu in sardhu o in sassaresu.
23 MAR 2017 - di Fabritziu Dettori
LU LIBRU NOBU DI FRANTZISCU CASULA «SI DEBI ISCHUMINTZÀ CUN UNA RIBURUZIONI CULTURARI»
02 FEB 2017 - di Fabritziu Dettori
Lidia Altea, una giobana di Oristhanu, è una pitzinna gintiri e pasidda di bona e sana pisaddia, no s'arriniggheggia mancu candu tzi conta lu ki l'è sutzessu.
17 NOV 2016 - di Fabritziu Dettori
Accannu puru lu cuattru di santandria è 'sthadda la di di l'uniddai natziunari e di li fotzi aimmaddi.
28 OTT 2016 - di Fabritziu Dettori
Umbè di jenti è ancora cunvinta ki la visthimenta sassaresa, la ki pudimmu mirà i "la Cavalcata" e in althri manifesthazioni, è un'invintzioni e ki Sassari no l'aggia mai audda.
27 09 2016 - di Fabritziu Dettori
Intantu in s'Isula nostra, numerosa gioventude de talentu e de virtude oziosa la lassana. Digussì l'innu de su Patriotu Sardu cantaba sa Tirannia di la duminazioni piemuntesa.
23 08 2016 - di Fabritziu Dettori
Jean-Guy Talamoni, presidenti di l’Assembrea di la Còssigga, tz’à fattu un rigaru mannu. L’à fattu a noi di la cabura linghisthigga nosthra (e di Gaddura), fabiddendi in “sassaresu” addanantzi a tuttu lu mondu.

© 2017 www.sassari.tv - Tutti i diritti riservati - Cookies Policy - Credits